https://www.drbaker.com/wp-content/uploads/2020/01/Baker-Liposuction-Body-Contouring-Not-Weight-Loss--1536x1024.jpg

 برای ذوب شدن باسن ، تقویت عضلات بدن ، افزایش توده عضلانی و خلاص شدن از شر چربی در این ناحیه ضروری است. راه حلی را می توان با حرکات و تمرینات ورزشی به ناحیه لگن آورد. برای این منظور ، نباید از فعالیت های ورزشی و تغذیه سالم غافل شویم. اگر شما آن را با ورزش و رژیم نمی خواهید ، ساده ترین جراحان پلاستیک می توانند به شما راه حلی ارائه دهند.

راه حل های زیبایی برای حل چربی مفصل ران ، چربی مفصل ران.

کالری اضافی دریافت شده در بدن در ناحیه ساق پا در برخی افراد جمع آوری می شود. وقتی افراد شلوار می پوشند ، چربی اضافی در ناحیه لگن بیشتر آشکار می شود. اگرچه مشکلی برای روانکاری در سایر قسمت های بدن وجود ندارد ، اما افراد زیادی هستند که به نظر می رسد به دلیل چربی مفصل ران دچار اضافه وزن هستند.

 

در این مقاله ، ما در مورد غذاها ، حرکات و راه حل های زیبایی که باید برای ذوب چربی لگن استفاده شود صحبت خواهیم کرد.

 

راه حل های زیبایی برای حل چربی های حوضه

دو روش به عنوان راه حل زیبایی وجود دارد. یکی در شرایط بالینی و دیگری در شرایط اتاق عمل است. در محیط بالینی ، می توان آن را تا حدی با کاربردهای خارجی با برخی از دستگاه ها ذوب کرد. می توانید 30 درصد چربی فعلی خود را از بین ببرید. نازک شدن موقت ارائه می شود. برای نتایج طولانی مدت ، باید حرکات منظم پا را انجام دهید. شما باید تمرینات ورزشی را بخشی از زندگی خود قرار دهید.

 

یکی دیگر از راه حل های زیبایی روشهای تکنیکی لیپوساکشن سالهای اخیر تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی در شرایط اتاق عمل است. نتایج دائمی است. در 3 هفته می توانید چربی لگن را از بین ببرید. کاربردهای متداول در روش های تکنیکی حذف چربی عبارتند از لیپولیز لیزری ، لیپوساکشن لیزری ، روش لیپوساکشن وازری. با لیپوساکشن کلاسیک تفاوت زیادی دارد. از دستگاه ها برای تجزیه روغن ها و تبدیل آنها به مایعات استفاده می شود. سلولهای چربی ذخیره شده در این ناحیه تجزیه شده و برای همیشه از بین می روند. در پایان 3 هفته ، هنگامی که به آینه نگاه می کنید ، می توانید فرم ساق پا متناسب با کمر و شانه خود داشته باشید. چربی در مناطق کاربردی وجود ندارد. در عرض 6 ماه ، فرم بسیار بهتری خواهید داشت. پس از برنامه ، ما نباید حرکت را از زندگی خود از دست دهیم. ما باید تغذیه سالم و ورزش را دوست داشته باشیم تا رسوب چربی جدیدی در سایر قسمت های بدن که تحت درمان قرار نگرفته باشد ، ایجاد نشود.

 

برای ذوب شدن چربی باسن چه بخوریم؟

اول از همه ، لازم است غذاهای اصلی که ممکن است چربی اضافی در بدن داشته باشند ، مصرف نشوند. مارگارین و چربی های ترانس هرگز نباید مصرف شوند. کره باید در مقادیر بسیار محدود مصرف شود. آرد و شکر باعث ذخیره بیشتر چربی در ناحیه ساق پا در زنان می شود. باید از مصرف آرد و شکر خودداری کرد. می توانید قند مورد نیاز خود را با میوه ها دریافت کنید. کربوهیدرات ها را می توانید از غذاهای سرشار از فیبر دریافت کنید. با مصرف پروتئین ، می توانید تجزیه چربی در بدن را تسریع کنید. پروتئین ها در رژیم غذایی سالم ، رژیم غذایی مهم هستند. مصرف سبزیجات برای چربی سوزی نیز مثر است. مصرف پروبیوتیک ها نیز برای کاهش وزن مفید خواهد بود. نوشیدن حداقل 2 لیتر آب در روز برای از بین بردن چربی مثر است. مراقب باشید که شب ها نزدیک به زمان خواب کربوهیدرات مصرف نکنید. فراموش نکنید که نوشیدن منظم چای های گیاهی برای خروج چربی ها از بدن مفید خواهد بود.

 

برای ذوب شدن چربی های باسن چه باید کرد؟

تنها با یک رژیم غذایی سالم نمی توان باسن را شکل داد. حتماً ماهیچه ها را تقویت کنید ، تمرینات باید انجام شود. در بسیاری از سایت های اینترنتی می توانید حرکات لگن را با عکس مشاهده کنید. مهم است که این تمرینات را به طور مرتب انجام دهید. شما می توانید با ران ابتدا 10 بار ، سپس 15 ، 20 یا 30 بار باسن را شکل دهید. اگر می خواهید لگن را با وسایل خود ذوب کنید ، بهترین روش انجام این تمرینات است. مهم این است که آن را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید. همانطور که باسن شما شکل می گیرد ، وقتی به فرم دلخواه رسیدید ، حرکات خود را ادامه دهید. فراموش نکنید که به صورت منطقه ای ، ناحیه پای شما در بدن چرب می شود. مفید است که تمرینات مفصل ران را در برنامه های روزانه خود مانند خوردن و استحمام قرار دهید. نوشیدن آب برای تمریناتی که برای کار انجام می دهید مهم است. مصرف 2 لیتر آب بخشی از حرکات مفصل ران است.

 

پیاده روی سریع مهم است. از آنجایی که ماهیچه ها بعد از یک دوره مشخص پیاده روی فعال می شوند ، لازم است حداقل 30 دقیقه در روز راه بروید. برای مشاهده تأثیر پیاده روی ها ، پیاده روی 4 کیلومتر در روز مفید خواهد بود. در روزهای اول ، پیاده روی 4 کیلومتری می تواند برای شما سخت باشد. از اولین روزی که شروع می کنید ، افزایش تدریجی زمان پیاده روی انگیزه شما را افزایش می دهد. پیاده روی 4 کیلومتری در روز اول می تواند شما را خسته کند و ممکن است تمایل خود را برای ادامه کار از دست بدهید. دوچرخه سواری در تمرین عضلات ساق پا مثر است. اگر فرصتی برای پرش با طناب دارید ، در پرش از طناب مفید خواهد بود.

 

بدن هر انسان دارای ساختار عضلانی است. اما همه چربی زیادی ندارند. این را نباید فراموش کرد. بدن با غذاانرژی می گیریم این انرژی باید مصرف شود. ما فقط با ورزش و ورزش می توانیم انرژی مصرف کنیم.

 

حرکات توصیه شده برای ذوب شدن لگن باعث تقویت عضلات شما می شود. نگران نباشید ، شما به آن پاهای بسیار عضلانی که در رسانه های اجتماعی می بینید تبدیل نخواهید شد. بیشتر زنان می ترسند که با از بین رفتن چربی ، ماهیچه های زیادی بسازند. داشتن پاهای بسیار عضلانی آسان نیست. وقتی ورزشهای منظم و بیشتری انجام می دهید ، آن ساختارهای ماهیچه ای شکل می گیرد.

سه شنبه 30 شهریور 1400
بؤلوملر :