https://www.epsteinplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2020/08/rhinoplasty-nose-surgery-side-view-of-attractive-young-woman-with-picture-id1142167563-1.jpg

زیبایی بینی

 

بینی با هر قسمت خود توجه زیادی را به خود جلب می کند ، به شکل دهی به بیان ما و ایجاد معنی چهره کمک می کند. اگرچه مشکلی در پشت بینی وجود ندارد ، اما تنها نوک بینی می تواند بسیار نادر تغییر شکل دهد.

شایع ترین انحنای بینی ، انحنای بینی است که شامل پشت و نوک بینی و همچنین قسمت داخلی آن می شود. قسمتی که ما آن را "سپتوم" در خط وسط داخل بینی می نامیم مانند "دیوارهای یک خانه حاوی ستون" است ، اگر این قسمت خمیده باشد ، با توجه به انحنای ساختاری که ما آن را سپتوم می نامیم ، بعد از همه تغییر شکل می دهد. تغییرات ایجاد شده در خارج به همین دلیل ، مشاهده بیمارانی که به دلیل اصلاح ناقص تیغه تیغه یا اصلاح ناقص غضروف های پوشاننده با وجود اصلاح تیغه بینی 3-5 بار جراحی شده اند ، اجتناب ناپذیر است.

عدم تقارن در صورت و بدن ما وجود دارد ، اما بسیار سبک است که قابل توجه نیست. این در حال حاضر شناخته شده است ، اما چنین عدم تقارن هایی وجود دارد که خط وسط بینی و دهان با یکدیگر متفاوت است ، زیرا قسمتی از صورت در این یک طرف توسعه نیافته یا بسیار توسعه یافته است. حتی عدم تقارن های مبالغه آمیزتری وجود دارد ، که ما حتی آنها را ناهنجاری های مادرزادی می نامیم. چنین بیمارانی بیشتر در بزرگسالی شایع هستند. به عنوان مثال ، یک طرف صورت توسعه نیافته است یا اصلا توسعه نیافته است. در چنین افرادی ، ادامه خط میانی ابرو و بینی مانند حالت عادی نیست ، بلکه در راست و چپ است و حتی نقطه میانی لب زیر نیز می تواند در جهت متفاوتی باشد. چنین بیمارانی به دنبال معجزه زیبایی هستند. آنها تصور می کنند که عدم تقارن صورت به دلیل بینی است که در وسط قرار دارد. آنها با یک درخواست در این جهت اقدام می کنند. یا او کل را درک می کند ، اما انتظار بهبود در همه موارد با عمل بینی را دارد. چنین بیمارانی باید با توموگرافی جدی ارتودنسی صورت ارزیابی شوند. از آنجا که امکان اصلاح همه عدم تقارن ها با آشکارسازی آسیب شناسی ها وجود ندارد ، لازم است با تجزیه و تحلیل بیشتر به طبیعت نزدیک شویم.

در بیمارانی که به زیبایی نوک بینی نیاز دارند ، این عمل تحت بی حسی موضعی تنها در صورت افتادن در قسمتی از بینی که TYPE نامیده می شویم یا در صورت پهن بودن ، وضوح ، بی نظمی (خمیدگی) به راست و چپ انجام می شود. نیازی به آتل گچی نیست.

سه شنبه 23 شهریور 1400
بؤلوملر :