https://th.bing.com/th/id/R.3d838d2ccd0c62a3ea96cfff5cce8054?rik=g4ZYKATNz2v6yA&pid=ImgRaw

سوالاتی در مورد زیبایی بینی

 

 

سلام دوباره به خوانندگان عزیزم ،در این مقاله ، من به برخی از سوالات متداول در مورد جراحی زیبایی بینی پاسخ داده ام.

 

سوال 1- آیا در جراحی زیبایی بینی از تامپون استفاده می کنید؟

 

پاسخ 1- در حین جراحی زیبایی بینی ، نقایص موجود در ساختار استخوان و غضروف در بینی (انحراف) اغلب اصلاح می شود.

 

سوال 2- برای جراحی زیبایی بینی چقدر استراحت لازم دارم؟

 

پاسخ 2- بعد از جراحی زیبایی بینی ، ساختارهایی که به عنوان کپک هایی محافظت می کنند که از ظاهر خارجی محافظت می کنند ، به مدت متوسط ​​یک هفته روی پشت بینی می مانند. در این دوره انتظار می رود مقداری تورم و کبودی در صورت و اطراف چشم ایجاد شود. با در نظر گرفتن این موارد و با در نظر گرفتن کار افراد ، باید محاسبه شود که لازم است به طور متوسط ​​10-7 روز از زندگی در محل کار یا تحصیل خود فاصله بگیرید.

 

سوال 3- بعد از عمل چقدر زود به زندگی ورزشی خود برمی گردم؟

 

پاسخ 3- از آنجا که ساختارهای استخوان در جراحی زیبایی بینی تغییر شکل می یابد ، 2-3 ماه طول می کشد تا سفت شود. به همین دلیل ، من به ورزشهایی که با دویدن مستقیم یا تجهیزات انجام می شوند ، به جز ورزش های مسابقه ای (بسکتبال ، والیبال ، انواع بوکس) بعد از 3-4 هفته اجازه می دهم. هدف در اینجا محافظت از ناحیه بینی در برابر ضربه است. به همین دلیل ، استفاده از عینک برای 2-3 ماه ممنوع است.

 

سوال 4- آیا می توانم شکل بینی خود را در کامپیوتر قبل از جراحی تعیین کنم یا می توانم شکل مورد نظر خود را با عکس نشان دهم؟

 

پاسخ 4- هنگام انجام جراحی زیبایی بینی ، عمدتا از استخوان ، غضروف و پوست خود فرد استفاده می شود. به همین دلیل ، بافتهای خود فرد به شکل بینی جدیدی که ایجاد می شود اهمیت پیدا می کنند. با توجه به ویژگی های صورت فرد و خواسته ها و انتظارات فرد ، مناسب ترین ساختار بینی ایجاد می شود. انتظارات ، تصاویر و نقاشی های رایانه ای می تواند ایده ای ایجاد کند و سعی در ایجاد آن داشته باشد ، اما ممکن است ایجاد همان ساختار بینی با تأثیر ویژگی های بافتی فرد امکان پذیر نباشد.

سه شنبه 5 مرداد 1400
بؤلوملر :