https://www.clinicalusoespanhola.com/wp-content/uploads/2018/11/abdominoplastia-e1543600874115-1920x930.jpg

مراحل بهبودی بعد از ابدومینوپلاستی

 

 

نکاتی که باید قبل از جراحی ابدومینوپلاستی مورد توجه قرار گیرد

 

مانند هر عمل جراحی ، سابقه و اولین معاینات بیمار در این جراحی مهم است. با این حال ، در مواردی که مانع از عمل نمی شود ، عملیات با دادن روز و زمان ملاقات انجام می شود.

 

جراحی ابدومینوپلاستی کیست؟

 

ابدومینوپلاستی ، که در طیف وسیعی از برنامه ها در ده سال گذشته اعمال شده است ، برای هر بیمار دارای چربی شکمی اعمال می شود. به غیر از این ، هنگامی که روی بیماران با درجات مختلف چین خوردگی زیر ناف اعمال می شود ، مطرح می شود. هر بیمار با پوست اضافی می تواند پس از گذراندن مراحل اولیه و معاینات لازم ، تحت این جراحی ها قرار گیرد.

 

نکاتی که باید بعد از ابدومینوپلاستی مورد توجه قرار گیرد

 

اصول اولیه ای وجود دارد که باید پس از عمل جراحی شکم در نظر گرفته شود که برای مردان و زنان کاربرد دارد. مهمترین آنها جلوگیری از مصرف الکل است. پس از این جراحی که با برداشتن چربی در ناحیه شکم با موفقیت اجرا می شود ، مصرف الکل باید متوقف شود و به این ترتیب خطرات چربی اضافی به طور مستقیم برطرف می شود. با این حال ، عادات زیاد خوردن قند و کربوهیدرات باید کنار گذاشته شود. از آنجا که مصرف مکرر چنین محصولاتی ، نسبت چربی هایی که عمل جراحی شکم از بدن خارج می کند به شکلی پایدار و سریع در نواحی شکم تجمع می یابد. برای جلوگیری از این امر ، محصولات بسیار سالم و ارگانیک باید ترجیح داده شوند و محصولات خانگی به جای محصولات بسته بندی شده ترجیح داده شوند.

 

در عین حال ، می توان تمرینات مختلف شکم را انجام داد. به این ترتیب می توان ناحیه شکم را در حرکت نگه داشت و رسوبات چربی را به صورت عضلانی مقاوم کرد. تقویت ماهیچه های شکمی و نمایان ساختن آنها می تواند آنچه از نظر سلامتی و زیبایی مورد انتظار است را به ارمغان آورد. برای این منظور ، اصول اولیه ورزش مانند پیاده روی سریع ، دوچرخه سواری ، دراز و نشست به مدت بیست دقیقه در روز توسط پزشکان متخصص توصیه می شود. با این حال ، این جراحی ممکن است به صورت ترک در برخی افراد ظاهر شود. از لوسیون ها و کرم های مختلف برای از بین بردن این ترک ها در حداکثر میزان استفاده می شود. اگر از این کرم ها زیر نظر پزشک استفاده شود ، در مقیاس های بسیار بزرگتر عمل می کند. سرانجام ، مهمترین نکته ای که باید در نظر گرفته شود و روند بهبود را مستقیماً به یک نقطه مثبت منتقل می کند ، موفقیت در حفظ سلامت با گسترش تغذیه در یک دوره زمانی طولانی است.

یکشنبه 31 مرداد 1400
بؤلوملر :