https://www.fat-transfer.net/images/image1.jpg

تزریق چربی چیست ، در چه زمینه هایی انجام می شود؟

 

کاهش بافت چربی زیر جلدی به دلیل افزایش سن یا تضعیف می تواند فرد را پیر و خسته نشان دهد. زیرا وقتی بافت چربی زیر جلدی کاهش می یابد ، چین و چروک و افتادگی در پوست ایجاد می شود. ما می توانیم این مشکل را با برداشتن چربی از سایر قسمت های بدن و انتقال چربی به ناحیه گم شده برطرف کنیم. این فرآیند تزریق چربی نامیده می شود.

 

تزریق چربی به صورت

 

بیشتر برای از بین بردن تغییر شکل صورت به دلیل افزایش سن استفاده می شود. پس از تزریق چربی به ناحیه مورد نیاز ، به حیات خود ادامه می دهد و به عنوان یک پرکننده عمل می کند. به همین دلیل ، اگر چربی بمیرد ، عملکرد پر شدن به پایان می رسد ، بنابراین چربی های گرفته شده و ابزار و تکنیک به همین دلیل مهم هستند.

 

بسته به سن ، افتادگی در ناحیه صورت و کاهش چربی رخ می دهد. به لطف تزریق چربی به صورت ، چربی از دست رفته جایگزین می شود. بنابراین ، تصویری جوانتر به دست می آید. نه تنها به دلیل سن ، بلکه گاهی اوقات افراد جوان ممکن است دچار ضعف هایی شوند که ناشی از بافت استخوانی یا بافت نرم صورت است و افراد ممکن است از این امر احساس ناراحتی کنند.

 

سایر محل های تزریق چربی

 

بعد از ناحیه صورت ، بیشترین تزریق چربی به باسن انجام می شود. البته برای این منظور ، ساختار سینه یا باسن فرد باید برای این عمل مناسب باشد. به طور خلاصه: باید مقدار کافی چربی در بدن وجود داشته باشد ، هیچ گونه افتادگی در سینه وجود نداشته باشد ، باید مقداری حجم سینه وجود داشته باشد. جدا از این ، انحنای اینجا را می توان با تزریق چربی به ساق پا برطرف کرد. علاوه بر این ، چربی به دست تزریق می شود.

 

تکنیک های تزریق چربی

 

تکنیک های مختلفی برای تزریق چربی وجود دارد. با این حال ، تکنیکی که کمترین آسیب را به سلول های چربی وارد می کند باید در طول عمل انتخاب شود. با دستگاههایی که اخیراً توسعه یافته اند ، سلولهای چربی را می توان بدون تماس با هوا تزریق و تزریق کرد.

 

چربی تزریق شده از کجا تهیه می شود؟

 

 چربی مورد استفاده به عنوان ماده پر کننده اغلب از قسمت دیگری از بدن به دست می آید. پس از طی فرآیند خاصی ، به نواحی لازم تزریق می شود. چربی مورد استفاده معمولاً از شکم فرد یا مناسب ترین ناحیه کمر گرفته می شود. این فرآیند با کانول های مخصوص خلاء انجام می شود.

 

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

 

بسته به ناحیه ای که عمل انجام می شود ، این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود یا اگر ناحیه وسیعی باشد ، فرد با دسترسی عروقی بیهوش می شود. اگرچه این یک فرآیند بسیار طولانی نیست ، اما می تواند بین نیم ساعت تا یک ساعت به پایان برسد.

 

بهبودی بعد از عمل

 

آنها می توانند در روز عمل از بیمارستان مرخص شوند. آنها اغلب بسته به روش کار می توانند پس از یک روز به کار روزانه خود بازگردند. پس از عمل ، تورم ، به ویژه در نواحی لب ، طبیعی تلقی می شود.

 

این نوع ادم در مناطقی که چربی استفاده می شود طولی نمی کشد و معمولاً پس از چند روز از بین می رود و ظاهر زیبایی آن با شکل نهایی آن به ما می رسد. مناسب است افرادی که مدام ورزش می کنند به مدت یک هفته از این فعالیت ها استراحت کنند. بعد از دو هفته ، ظاهر زیبایی کاملاً برطرف می شود. در فرآیند تزریق چربی نیازی به بخیه نیست.

دوشنبه 15 شهریور 1400
بؤلوملر :